2012 m. vasario 6 d., pirmadienis

Trakai/Vilnius



     Šeštadienį buvau ekskursijoje po Trakus ir Vilnių. Važiavau su užsienio studentais, atvykusiais į VDU studijuot, ir keliais kitais mentoriais. Jei nebūtų buvę taip šalta, tai būtų buvus net labai graži diena :) gerai dar, kad bent Trakų pily ekspozicijų salės šildomos, nes kitaip visi būtumėm nušalę :D




     Pavaikščioję po pilį ėjom valgyt kibinų. Ir.. gan neblogi jie, bet mano mama skanesnius iškepa :D beje, taip sakė ir kita mano draugė (tik apie savo mamą kalbėjo) (chuckle)



     Po to vykom į Vilnių, kur vaikščiot po miestą buvo dar šalčiau, nes ir saulė jau po truputį leidos ir vėjas stipresnis buvo. Bet labai gelbėjo užėjimai į kavines. Vienoje radau įdomią mintį. Kadangi tos tikrosios kavos negeriu, tai nežinau, ar tiesa :D


     Beveik visą kelionę praleidau šnekėdama su mergina iš Korėjos, su kuria jau buvom anksčiau susipažinusios per welcome party. Aš ją mokau lietuvių kalbos, o jinai mane korėjiečių :D moku pasisveikint, atsisveikint ir pasakyt 'malonu tave matyti'. Taigi.. besišnekant, kažkaip kalba pakrypo apie jų vardus, kurie, bent jau man, tikrai nėra lengvi (nors ir ji turi sunkumų ištart mano vardą, kadangi korėjiečių kalboje visai nėra garso r). Jų vardai turi tam tikrą reikšmę, o kartais net kelias, kurias išrenka tėvai. Jos vardas reiškia 'plati/didelė tvora', nes ji buvo pirmasis vaikas šeimoje. Kitos reikšmės nebepamenu... Tada ji manęs klausė, ar mano vardas lietuvių kalboje kąnors reiškia, bet aš sakiau, kad nieko. O tada vienas ispanas pasakė, kad mano vardas ispaniškai yra rožės mažybinė forma! :D Taip gavau ir korėjietišką vardą 장미, reiškiantį rožę (o mano vardas rašomas taip 로시따 ).
     Jei kalbant apie mano vardą, tai nesu dar radus popierinio kalendoriaus, kuriam būtų mano vardadienis! Kiti net po kelis turi, o man nė vieno :/D 
       Ką jūs gero savaitgalį veikėt? :)


1 komentaras:

  1. Pagarba už drasą kišt nosį į lauką :D Man tai Trakuose senoji kibininė the best :) Ten tai niam niam. Bet vat prieš porą dienų ėjom su draugu Vilniaus gatvele ir pamačiau tokią gražią kavinukę. Buvau įsitikinus, kad bus koks prancūzų restoranas, o pasirodo ten kibininė :D Tai būtinai noriu ten pasilankyt :) Visgi aplinka labai daug ką lemia.

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)