2012 m. sausio 15 d., sekmadienis

Atostogos



     Vis dar atostogauju. Nuo pat Kalėdų iki vasario.. Iš tiesų tai gan daug tų atostogų, gal net per daug.. Bet nesiskundžiu aš, ne :D toks labiau pastebėjimas čia (chuckle)
     Ir ką gi veikiu? Per šventes namuose buvau, o pirmą naujų metų savaitę su sese ir mama buvom Kaune- tai ir po miestą pasivaikščiojom, ir eglutę visos aplankėm, ir į kiną nuėjom :) o grįžus namo nelabai ir yra ką veikt man vienai. Bet vėl skaityt pradėjau- vieną vakarą su sese pažiūrėjom filmą "Kvepalai. Vieno žudiko istorija",  kuris gan sudomino mane, tai kitą dieną jau pėdinau į biblioteką :D Kai neskaitau, tada veriu rožytes (turiu jau gan daug jų..). O kai neveriu, tada neriu :D Sesutei reikėjo tapkių po namus vaikščiot, tai nunėriau tokias paprastas.
     Tiesa, vakar buvom išėjusios su sesute pasivaikščiot. Nuėjom ir prie ežero ančių pamaitint, tačiau jos kažkokios keistos buvo- nenorėjo batono ir plaukė šalin :/D gal kas kitas jau primaitinęs buvo.. Grįžusios į kiemą paleidom iš aptvaro šunį, kad pabėgiotų, o pačios žaidėm sniego karą :D Linksmai pasibuvom lauke, gaila, kad šiandien sniegas jau kaip cukrus, toks labai birus.




     Kai galvojau kokias daryt, tai turėjo būt kačiukai, tačiau mama ir sesutė sako, kad peliukai čia :/D
Bet juk kačiukai, ane? :)


3 komentarai:

  1. gal turi kokią schemą kaip daryt tokias? :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aure, dėkui :)
    Isvita, kad jas tiesiog matuodama nėriau- pradėjau nuo kačiukų nosytės ir tiesiog pagal pėdos dydį didinau akių skaičių ;)

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)