2012 m. kovo 24 d., šeštadienis

Sendaikčių turgus



    Kaip ir minėjau praeitam įraše, šį savaitgalį Kauno Urmo bazėj vyksta tarptautinis senturgis. Tai ėjom su drauge pasižmonėt :D Šis jau buvo koks trečias Urme lankytas senturgis. Kaip ir visada, buvo įvairių senovinių ženkliukų, monetų, fotoaparatų, statulėlių, papuošalų.. ir dar daug daug visko. O šis ypatingas buvo tuo, kad mašinų aikštelėj buvo pastatyti trys senoviniai autobusai, iš kurių į du buvo galima įlipt ir apžiūrėt, ką mes su drauge ir darėm :) 








   autobusai gražūs, tokie kaip iš senovinių filmų, pamąstėm, kad šiltom dienom turėtų būt linksma su tokiu bestogiu autobusu važinėt :D
    dar kelios nuotraukos:





     Pati tai nusipirkau tokią paprastą stiklinę vazą,


    ir raudoną tulpę :)


    Dažniausiai, kai Urme vyksta kokia mugė ar renginys, toks senučiukas pardavinėja tas tulpes ir aš visad po vieną iš jo nuperku :)
    O vakare Megoj vyko Leon Somov&Jazzu koncertas, tai dar ir ten apsilankėm :)

    Kaip jūsų savaitgalis? :)


2 komentarai:

  1. Vakar buvo tokia nuostabi diena, kad vos pati į tą Urmą neišlėkiau pirkti karolių, net nežinodama, kad ten vyksta toks grandiozinis senturgis. Bet deja lėkimą iškeičiau į miegą. Na teks dabar gegužės palaukti, kol vėl ten vyks toks senturgis ir tada tikrai apsilankyti :) O ta vazelė tikrai daili ;)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Akkk.. baltai pavydžiu.. :) Aš vakar labai nepataikiau apsirengti ir sušalau lauke taip, kad nieko nebesinorėjo.. :(
    Teks ir man laukti gegužės :D
    Aš noriu tulpės :>

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)