2012 m. gegužės 12 d., šeštadienis

Dėžutė



    Šitas įrašas jau turėjo būt parašytas ir parodytas prieš kokius 2 mėnesius, tačiau niekaip neprisiversdavau pabaigt.. kaip ir dažnai man nutinka.. :) bet šiandien reikia darbą rašyt, o kai reik darbą rašyt, tai juk galima ir dėžutę pabaigt (chuckle)
   Taigi - dėžutę pirkau Kauno bazės sendaikčiuose, mokėjau 4,50Lt.



    Ji buvo šiek tiek purvina ir turėjo keistą kvapą, todėl turėjau ją visą "nurengt"- padaryt visišką makeover :)
     Iš pradžių žadėjau siuvinėt kokį ornamentą/paveikslėlį, kad ant dėžutės viršelio būtų, bet apsilankius audinių parduotuvėj persigalvojau :D Išsirinkau paprastą lininį/medvilninį audinį su gėlių raštais. Bent jau man tai jis labai simpatiškas :) Dėžutę apklijavau audiniu, įdėjau naują popierių į vidų ir va kas gavos:




   Šiaip galutiniu rezultatu esu gana patenkinta, gražiai gavos :) O ir mano papuošalai gavo erdvesnius "namus" (chuckle)


(gerai, kad daugumą savo auskarų laikau pakabintus rėmelyje, nes turbūt net šitoj dėžutėj nebūtų užtekę vietos..)


5 komentarai:

  1. Labai graži dėžutė, ypač kai jaučiu dėžutėms maniją. O tas atidėliojimo jausmas man labai pažįstamas: reikia ruoštis egzaminui: tai tada prasideda spintų tvarkymai, tortų gamyba ir visa kita :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. labai gražu! mano pavargusios dėžutės vis dar laukia savo valandos :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Prisidedu prie liaupsių :) Be proto gražu. Man Paryžių primena :D

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)