2012 m. spalio 30 d., antradienis

ach..



   Vakar pabudus pamačiau prisnigtą kiemą. Tikrai per anksti dar.. Nepasakyčiau, kad patinka man žiema, tos nosį šaldančios dienos ir slidūs keliukai. Bet yra ir gražių dalykų- šaltuko išpaišyti langai, apšerkšniję medžiai, sniego gniūžčių karai su šeima ar draugais, čiuožinėjimai nuo kalniukų.. :)
   Visgi vakar tas vaizdas už lango ir šiandien po trumpo pasivaikščiojimo nušalus nosis labai privertė pasiilgt vasaros..

gėlių...


pramogų..


tų gražių saulėlydžių..






ir šilumos..

     per greit žiema atėjo.. Ar tik man taip?


3 komentarai:

  1. O man ne per greit... Žinoma, nustebau pirmą kartą pamačiusi sniegą taip anksti. Tačiau jau laukiau žiemos... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anksčiau (gal prieš kokius tris metus) jau spalio pirmomis dienomis būdavo prisnigę, tad tikrai ne per anksti, galbūt Tau toks vaizdas susidarė, nes ilgai buvo išsilaikius šiluma pas mus:),plius pagyros už nuotraukas, mane džiugina toki patys vasariški dalykai :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. na, gal.. bet ir šiaip man labiau patinka šiluma :)
      ir dėkui!

      Panaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)