2013 m. sausio 20 d., sekmadienis

Perliukai #3

     'Braškinės' dėžutės mažoms dovanėlėms,


nuostabi nuostabi idėja!


būdas, kaip suvaldyti savo plaukus žiemą,


lengvai pagaminama apyrankė,


mėėlynas plakatas


4 komentarai:

  1. šukuosena labai labai. Velnias, man retai gaunasi ką nors tokio gražaus ant galvos pasidaryti, o dabar dar ir plaukus nusikirpau. :D Nors turbūt užtektų.
    Arbatinis sraigė irgi labai labai. Jei turėčiau ir jei naudočiausi tokiu arbatinuku, jau siūsčiau tą nuotrauką mamai, kad ir man tokią numegztų :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Pradedu norėt trumpinti plaukus vien dėl to, kad tas kuodas pasidarytų gražus... nes dabar jie per ilgi, jų per daug, ir tiesiog apsukus kuodas negražiai pasikelia nuo galvos :D Velnias.
    Arbatinis nuostabus ir man :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. ta sraigė man irgi siaubingai patiko! net planuoju pirkti tokį arbatinuką, kad galėčiau ją nusinerti :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Koks mielas arbatinukas!!! Made my day. :)

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)