2011 m. rugsėjo 3 d., šeštadienis

Rankinė



   Ar yra buvę taip, kad kai reikia naujos rankinės, maždaug įsivaizduoji kaip jinai turėtų atrodyt, tačiau..niekur tokios nerandi! Man taip būna ir net labai dažnai. Tiesiog niekaip neišsirenku- tai per blizgi, tai spalva ne ta, tai pats modelis nepatinka ir t.t. ir panašiai :D Kadangi drąsiai galiu save vadint minimaliste, tai mano rankinės idealas (na, bent jau pastaruoju metu) yra visiškai paprasta talpi rankinė. 
   Visokių gražių modelių prisižiūrėjau internete. Keli pavyzdžiai:



(rankinės iš čiačia, čiačia ir čia)

   Paskutiniąją įsimylėjau iš pirmo žvilgsnio.. Man ji be galo graži. Taigi.. Kadangi pirkti jokios panašios neradau, nuspręndžiau pasisiūti. O kas belieka? :D Ši rankinė buvo pirmasis mano rimtas siuvinys. Tiesa pasakius, buvo šiek tiek baisu kad nepavyks ar sugadinsiu siūdama, tačiau viskas gavos gan gerai :)
   Mano naujoji rankinė - iš natūralios rudos odos ir brezento, susisegs magnetuku, yra kišenė su užtrauktuku, kišenė telefonui, dar viena kamnors (chuckle) ir dirželis raktams pasikabinti, kad visada prireiktus greit būtų randami :)



   Vienai tikriausiai nebūtų taip gerai pavykę, todėl džiaugiuos, kad turiu nuostabią mamą, kuri visad man padeda :)


1 komentaras:

  1. These bags are really pretty! Thanks for sharing your crochet project with me Rosita and for leaving a comment on my blog! :)

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)