2012 m. balandžio 30 d., pirmadienis

Photo a day. Balandis. Part 2



      Šį savaitgalį grįžau namo, šventėm sesės jau šeštą gimtadienį :) Visas dienas oras buvo labai gražus, tai daug laiko praleidau lauke- aplankėm tetą, skynėm gėles, ėjom pasivaikščiot, važinėjau paspirtuku! :D, lauke terasoj skaičiau knygą, stebėjau kažkokias nematytas antis, atskridusias į netoliese namo namų esančią užtvanką perėti ir dar daug ką veikiau.. Patinka man grįžt namo, čia kažkaip 'lengviau' viskas :)
    Rodau ir likusias nuotraukas iš balandžio mėnesio challenge :) jau yra ir naujas gegužės mėnesio temų sąrašas, tačiau nemanau, kad vėl tuo užsiimsiu, nes pastebėjau, kad kažkaip Kaune būnant man tos nuotraukos labai sunkiai daros.. :/

16. flower


17. something you don't like

18. hair


19. orange


20. something you drew


21. bottle


22. the last thing you bought- peiliuką su laužoma geležte


23. vegetable


24. something you're grateful for


25. looking down


26. black + white


27. somewhere you went


28. 1PM


29. circle


30. something that makes you sad- kai baigias tortas.. :D


    Pirmą balandžio mėnesio nuotraukų dalį galit pamatyt čia, o kovo mėnesio nuotraukas galit pamatyt čia :)


2 komentarai:

  1. kaip gaila, kad nebenori fotografuoti geguže :) iš kitos pusės gerai suprantu, ką reiškia, kai sunkiai sekasi. aš pvz išvis bijau pradėti, nes manau, kad man sunkiai seksis. :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš tai šį challenge kaip tik pradėjau manydama, kad labai lengva bus :D bet kartais gan sunku kąnors įdomaus sugalvot, arba sugalvoji, bet neišeina su nuotrauka perteikt :)
      o tu nebijok pradėt- juk jei nesigaus, niekas ir nesužinos, o jei pasiseks, tai džiaugsies po to :)

      Panaikinti

Ačiū už komentarus! Man visada smagu juos gauti! :)